0 LE
Az extrém konfigurálhatóság egy traktor esetében azt jelenti, hogy hatékonyan képes kielégíteni bármilyen felhasználói igényeket. Ez volt a fő elv, amely a Lamborghini Trattori-t irányította az új Spark R fejlesztése során, amely egy 3 modellből álló család, 120-tól 143 lóerőig terjedő teljesítménnyel, 3 különböző sebességváltó változattal és széles opciós palettával, hogy a vásárló saját specifikus igényei szerint testre szabhassa az ideális gépet.
Egy jól bevált és precíz sebességváltó. A bázis sebességváltó variánsa egy 5 sebességes mechanikus váltó, 2 fokozatú Hi-Lo vagy 3 fokozatú Powershift, terhelés alatt kapcsolható fokozatokkal, továbbá 2 vagy 4 fokozatú tartományváltóval. A 3 lépéses Powershift verzió tartalmazza az APS automata terhelés alatt kacsolható funkciót is.
Egyetlen és egyszerű joystickon keresztül kezelhető a magas technikai színvonalú váltó. Az RVshift sebességváltó lehetőséget kínál 20E+16H sebesség kiválasztására, könnyedén kezelhető, mint egy teljes Powershift váltóval rendelkező traktor. Ez a váltó a tökéletes ötvözete a fokozatmentes VRT, és az egyszerűbb, kevesebb fokozatú Powershift váltónak. Az újításnak köszönhetően, még nyomatékszorzóval is rendelkezik, amely praktikus, ha talajmunkánál nagyobb erőleadásra van szükség.
Végtelen számú áttételi arány a rendkívüli pontossághoz és hatékonysághoz. A VRT sebességváltó a legmodernebb technológiát ötvözi a rendkívüli hatékonysággal, hogy bármilyen elképzelhető feladat igényeit kielégítse.
Egy LS- terhelés arányos hidraulikus rendszer, ami akár 120 l/perc olajat is képes szállítani, még a nagyon magas hidraulikus teljesítmény igényű eszközök sem jelent kihívást a Spark R számára. Emellett, a hátsó hidraulika csatlakozókon beállítható kezelési konfigurációk lehetővé teszik a 2 mechanikusan vezérelt és 4 elektronikusan vezérelt kör működtetését, magába foglalva így akár a front függesztést és az első kihelyezett kört is. Továbbá lehetőség van egy alacsony áramlású független kihelyezett hidraulikus pár működtetésére. A Power Beyond csatlakozók (külső LS vezértömb megtáplálása) páratlan rugalmasságot kínál hidraulikus eszközokkel való munkavégzéshez.
Egy rendkívül kényelmes munkakörnyezet egyszerűbbé, élvezetesebbé és szinte már pihentetővé teszi a munkát. A TopVision család új 4 oszlopos fülkéi, amelyek új szintre emelték a komfort fokozatot ebben az kategóriában. Ezek a fülkék páratlan módon, nagy fokú, zavartalan kilátást kínálnak. A különleges alapkonfigurációban elérhető Hydro Silent-Block felfüggesztés is kifogástalan csendes futást és minimálisra csökkentett rezgést biztosít, míg az opcionális teleszkópos fülkerugózás a gépkezelő kényelmét szolgálja. A rugózott első tengely teljes kényelmet és komfortot ad, legyen szó szántóföldi munkavégzésről vagy közúti közlekedésről.
A Lamborghini traktorok új zászlóshajója, a Mach VRT 230 - 250 páratlan erőt és megbízhatóságot nyújt a nagy gazdaságok és mezőgazdasági bérművelő vállalkozók számára a végtelen földterületeken végzett, extrém igénybevételt jelentő munkákhoz.
A Mach VRT új mércét állít fel a megbízhatóság, a biztonság és az üzemanyag-gazdaságosság terén, legmodernebb precíziós és traktortechnológiával az összetéveszthetetlen Lamborghini stílusban.
Új, hatékony hűtésrendszere könnyen hozzáférhető a karbantartási munkák során.
Új, nagyobb terhelhetőségű elülső felfüggesztés a kényelme és hatékony munkavégzés érdekében.
Legújabb generációs hathengeres német gyártmányú DEUTZ TCD 6,1 L06 4V Tier4i motor.
Az új MaxiVision 2 kabin tökéletes kilátást biztosít, ergonomikus, jó elrendezésű kezelőfelületének minden egysége a komfortos munkát szolgálja.
Az új, még nagyobb teherbírású mellső függesztőmű lehetővé teszi a biztos munkavégzést, még nehéz terhek emelésénél is..
Az új Lamborghini Mach VRT szíve a legújabb generációs hathengeres német DEUTZ TCD 6,1 L06 4V Tier4i motor, amelyet a maximális teljesítmény és hatékonyság, az alacsony üzemanyag fogyasztás és a lehető legkisebb mértékű károsanyag-kibocsátás jegyében terveztek.
A megbízható, fokozatmentes VRT sebességváltó üzemi körülményekhez igazodva meghatározza és megvalósítja a motor/sebességváltó működésének leghatékonyabb összehangolását, hogy a motor teljesítménye veszteség nélkül kihasználható legyen, ezáltal még könnyebbé és termelékenyebbé teszi a vezető munkáját.
Akár 60 km/h utazósebesség is elérhető közúton (ahol megengedett) alacsony motorfordulatszám mellett.
Az elődhöz képest 5%-al kevesebb Adblue és üzemanyagfogyasztás.
Az új MaxiVision 2 fülke az ergonómia és komfort új szintjét jelenti. Megdöbbentő, hogy a vezető számára mennyire könnyen és gyorsan elérhetőek a legmodernebb kezelőfelületek. A kabin a munkavégzéskor a lehető legnagyobb mértékű kényelmet testesíti meg, még hosszú munkaórák esetén is.
A fülke és a hajtás különválasztottak, így zaj, vibrációs és hőhatások egyaltalán nem zavarják a munkavégzést.
Az új ComfortTip joystick a leggyakrabban használt funkciók gyors elérését, az InfoCenter kijelző a könnyű munkavégzés érdekében folyamatos és átlátható információáramlást biztosítja.
Az elbűvölően elegáns, jellegzetes Lamborghini stílus mély benyomást tesz mindenkiben. A gép minden részlete és technológiai megoldása a tökéletes kényelem és az ésszerű funkcionalitás jegyében született.
Ha Lamborghini traktort választ, akkor a stílusos munkavégzést választja.
Az új MaxiVision 2 fülke az ergonómia és komfort új szintjét jelenti. Megdöbbentő, hogy a vezető számára mennyire könnyen és gyorsan elérhetőek a legmodernebb kezelőfelületek. A kabin a munkavégzéskor a lehető legnagyobb mértékű kényelmet testesíti meg, még hosszú munkaórák esetén is.
A fülke és a hajtás különválasztottak, így zaj, vibrációs és hőhatások egyaltalán nem zavarják a munkavégzést.
Az új ComfortTip joystick a leggyakrabban használt funkciók gyors elérését, az InfoCenter kijelző a könnyű munkavégzés érdekében folyamatos és átlátható információáramlást biztosítja.
A Mach széria számos magas sz precíziós gazdálkodást segítő eszközzel elérhető, például az Agrosky GPS sorvezető rendszer, valamint az IMONITOR 12” kijelző, amelynek segítségével könnyen vezérelhető többek között harmadik generációs Isobus rendszer és az automata kormányzás is.
A rendszer lehetővé teszi, hogy a felhasználó letöltse a teljesítmény adatokat a termelékenység nyilvántartása érdekében. A TIM rendszernek köszönhetően a traktor a nagyobb munkapontosság és kényelem érdekében automatikusan képes reagálni a munkaeszközök energiaigényére. Elérhető az új VT4 rendszer is, amelynek segítségével a traktor saját kezelőfelületeivel irányíthatóak a csatlakoztatott munkaeszközök, nincs szükség egyedi rendszerek telepítésére a kabinban.
A Lamborghini Mach 230 és 250 négy egyszerűen kiválasztható sebességtartománya biztosítja a megfelelő áttételt minden munkaművelethez, a váltó pedig páratlanul finoman kapcsol. A multifunkciós vezérlő kar és a hidraulikus irányváltó segítségével a kezelő a tengelykapcsoló, a gázpedál vagy a fék működtetése nélkül haladhat nagyon lassan vagy nagyon gyorsan traktorral.
©Auditker | Minden jog fenntartva