Maximális teljesítmény:

150 LE

Maximális sebesség:

0 km / h

Maximális nyomaték:

663 Nm

Traktor saját tömege:

7480 kg

Senki sem kínál ennél többet

Egyedülálló, összetéveszthetetlen stílus


A Lamborghini Spark 155-215 traktorok az egyedülálló, összetéveszthetetlen stílust a mezőgazdasági traktortechnológia legmodernebb szintjével ötvözik. Az Italdesign Giugiaro cég által tervezett utánozhatatlan dizájn elegáns formái exkluzív, kifinomult megjelenést adnak a Spark termékcsaládnak. Egy olyan stílus, amely kiemelkedik a tömegből, és már álló helyzetben is egyértelműen jelzi, hogy a gép verhetetlen termelékenységgel rendelkezik.


A 156–226 LE teljesítményű 18 modell közül az új Spark 155-215 termékcsaládot úgy fejlesztették ki, hogy olyan egyedülálló gépeket kínáljon, amelyek a legkiválóbb gyártási minőség és megbízhatóság, a páratlan technológia, illetve a hihetetlenül sokrétű konfigurációs lehetőségek révén messze túlszárnyalják a kategóriájukba tartozó versenytársaikat. A három különböző tengelytáv, a háromféle sebességváltó-változat, a két fő fülkekonfiguráció (a négyféle, fokozatosan egyre gazdagabb felszereltségi szinttel) és a számtalan egyéb opció révén, amely a prémium gyártóktól joggal elvárható személyre szabhatóságot kínálja, a Spark 155-215 traktorokat saját elképzelése szerint konfigurálhatja, hogy olyan megoldást kínáljanak, amely gazdasága minden lehetséges igényére válaszol.

A legkiválóbb termelékenység és legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás érdekében


Az új Spark 155-215 termékcsalád 4 és 6 hengeres (4.1 és 6.1) Deutz TCD Stage IV motorokkal rendelkezik, amelyek még az előző generációnál is gyorsabban reagálnak a gázadásra, és még nagyobb nyomatéktartalékokkal rendelkeznek, ellenben a fogyasztásuk kisebb, mint bármelyik elődjüké. Az új TCD motorsorozatot lenyűgöző teljesítménye és robusztus felépítése ideálissá teszi a rendkívül nagy igénybevételre tervezett traktorok számára. Ezek a motorok a kategóriájukban egyedülálló technológiájuk révén emelkednek ki a versenytársaik közül; felszerelték őket például az elektronikus vezérlésű Deutz DCR Common Rail üzemanyag-befecskendező rendszerrel, amely akár 1600 bar nyomást biztosít, és két befecskendező szivattyúval rendelkezik, amelyek kenése közvetlenül a motor olajköréből történik a megbízhatóság fokozása érdekében.


Az égéstér geometriája szintén továbbfejlesztésre került, míg a turbófeltöltő egy wastegate szeleppel rendelkezik, és a VRT verzióknál a hűtőrendszer egy elektronikusan vezérelt viszkokuplungos ventilátorral működik. A kiemelkedő műszaki megoldások eredménye egy olyan motor, amelynek maximális fordulatszáma mindössze 2100 ford./perc, és amely 1900 ford./ perc fordulatszámmal szolgáltatja a legnagyobb teljesítményt, és 1400 vagy 1500 ford./percnél (modelltől függően) adja le a maximális nyomatékot.

Sebességváltók

Csúcstechnológia és a konfigurációk páratlan választéka

Verhetetlen választék

A Spark 155-215 sorozat a sebességváltók tekintetében verhetetlen választékkal rendelkezik, és számos olyan megoldást kínál, amely a technológia és a hatékonyság szempontjából a legfejlettebb szintet képviseli. A 6 fokozatú Powershift vagy a VRT fokozatmentes sebességváltók széles választékával az új Spark termékcsalád az ideális sebességváltót biztosítja minden elképzelhető feladathoz.

A Powershift sebességváltót egy 6 előre- és 3 hátramenetei fokozattal (mindegyik a hajtáslánc szétkapcsolása nélkül kapcsolható) rendelkező fő váltómű és egy 5 fokozatú kézi csoportváltómű alkotja, ezáltal összesen 30 + 15 sebességfokozat (ami lassító áttétellel 54 + 27re növelhető) közül lehet választani. Minden sebességváltó hidraulikus irányváltóval, gombbal működtethető ComfortClutch rendszerrel (sebességváltás a tengelykapcsoló pedál használata nélkül), valamint a Stop & Go és SpeedMatching funkciókkal rendelkezik.


Hidraulika

A Lamborghini Spark 155-215 traktorokon megtalálható hidraulika-rendszer a számos rendelhető opcióval – többek között a mechanikusan vagy elektronikusan vezérelhető elosztók választhatóságával – és a legfeljebb 10 hátsó és 4 elülső hidraulikus csatlakozóval páratlan konfigurációs lehetőségeket kínál. Minden konfigurációban a kormányzás körét egy kifejezetten erre szolgáló 42 vagy 52 l/ perc (a modelltől függő) teljesítményű szivattyú táplálja, az Agrosky műholdas sorvezető rendszerrel szerelt verziókon terhelésérzékeléses változatban. A fő hidraulikus kört ellátó szivattyúhoz számos opció áll rendelkezésre.

Egy rendszer, amelyet úgy terveztek, hogy mindig a legjobb teljesítményt nyújtsa


A Powershift vagy RCshift sebességváltóval szerelt 155-ös, 165-ös és 175-ös modellek alapfelszereltségéhez egy 84 l/perc teljesítményű szivattyúval ellátott nyitott központú rendszer tartozik, amely opcionálisan 120 vagy 160 l/perc teljesítményű terhelésérzékelős hidraulikaszivattyúval is megtáplálható. A Powershift vagy RCshift sebességváltóval szerelt 185-ös, 205-ös és 215-ös modellek, valamint az összes VRT modell alapfelszereltségéhez egy 120 l/perc teljesítményű szivattyúval szerelt terhelésérzékelős rendszer tartozik, míg a 160 l/perc (a 155, 165, 175 és 185 VRT modellekhez 170 l/perc) teljesítményű szivattyú opcionálisan rendelhető.


Egyszerűen minden, amire valaha szüksége lehet


Annak érdekében, hogy minden munkakörülmények között a maximális termelékenységet nyújtsák, a Spark 155-215 traktorok alapfelszereltségéhez tartozik az iparágban használt négy leggyakoribb fordulatszámot (540, 540ECO, 1000 és 1000ECO) biztosító TLT, valamint egy fokozatosan kapcsolható elektrohidraulikus tengelykapcsoló, ami lehetővé teszi a munkaeszközök finom és fokozatos indítását. Mindegyik verzió rendelkezik az Auto TLT móddal, ami a hátsó függesztőmű függőleges helyzete alapján automatikusan ki-, illetve bekapcsolja a TLT hajtást.


Az első emelőszerkezettel rendelkező traktorok opcionálisan az 1000 ford./perces normál és az 1000ECO fordulatszámú üzemmódot egyaránt kínáló elülső TLT-vel is felszerelhetők. A Lamborghini Spark 155-215 traktorokon a TLT hajtások vezérlése egyszerű és logikus: a vezetőfülkéből vezérelhető elektro-hidraulikus funkciók a hátsó sárvédőkről is működtethetők, míg a kezelő praktikus kijelzőkön kísérheti figyelemmel a TLT hajtások tényleges fordulatszámát.

Tengelyek és fékek

Egyedülálló biztonság

A rendszer, amely folyamatosan figyeli és állítja a felfüggesztést

Az új elülső hordozóegység, amely a gép többi részének vonalvezetésével összhangban fokozatosan elkeskenyedő formájú, akár 55°-os kormányzási szöget és hihetetlen, 120 mm-es rugóutat tesz lehetővé a hidropneumatikus felfüggesztés számára. Az elektronikus vezérléssel, nitrogénes hidroakkumulátorokkal és ± 10°-os kitéréssel büszkélkedő hidropneumatikus elsőtengely-felfüggesztési rendszer számos funkcióval rendelkezik, például:

  • Adaptív lengéscsillapítás-szabályozás a talajviszonyoknak megfelelően;
  • Terhelés alapján történő önszintezés;
  • Bólintásgátló és elemelkedés-gátló, ami keményebbé teszi a rugózást fékezéskor és gyorsításkor, hogy csökkentse a súlyponteltolódást és növelje a vezetői kényelmet;
  • Lengéscsillapító funkció, amely folyamatosan figyeli és állítja a felfüggesztés üzemi paramétereit, hogy közúton való haladáskor korlátozza a bólintó mozgást - különösen akkor, amikor a traktor elöl kinyúló függesztett munkaeszközzel közlekedik.

Felsőfokú kényelem és egyszerűség

Az új MaxiVision fülke kiemelkedő technológiát és komfortot kínál a kategóriájában. A logikusan és ésszerűen elrendezett kezelőszervek ergonomikus elhelyezése és az összes szükséges információ egyértelmű megjelenítése jelentősen megkönnyíti ezeknek a traktoroknak a használatát, lehetővé téve ezáltal, hogy a vezető azonnal otthon érezze magát.

A MaxiVision vezetőfülke három különböző felszereltségi szintet kínál, amelyek lényegében a sebességváltó és a hidraulikus elosztó konfigurációja tekintetében térnek el egymástól. A termékválaszték csúcsát jelentő RCshift és VRT változatoknál a vezetőfülkében egy vezetőülésbe épített multifunkciós kartámasz található, amelyen megtalálható a gép és a munkaeszközök működtetésére szolgáló összes kezelőszerv. Ezek a kezelőszervek az egyszerű, intuitív használat érdekében egyértelműen meg vannak jelölve. A munka- és közúti lámpák kezelőszervei egyetlen világításvezérlő panelen kerültek elrendezésre.

Technológia

A jövő már elérkezett

A Lamborghini Spark 155-215 traktorok által kínált, kategóriájukban kiemelkedő automatizálási szintet még magasabbra lehet emelni az olyan opciókkal, mint például a ± 2 cm pontossággal elérhető Agrosky automatikus sorvezető rendszer.

Ezek a traktorok emellett teljesen kompatibilisek az ISOBUS 11783 szabvánnyal, azzal az optimalizált interfésszel, amely a munkaeszközök azonnali és egyszerű csatlakoztatására szolgál, és használata révén nem kell telezsúfolni a fülkét mindenféle bonyolult kiegészítő munkaeszköz-vezérlő egységgel. Az ISOBUS révén mindössze annyit kell tennie, hogy egyszerűen csatlakoztatja a munkagép dugaszát, és az máris munkára kész. A vezetőfülkében az egyes munkaeszközökhöz egyébként szükséges speciális terminálok helyett csak egyetlen monitor található.

Senki sem kínál ennél többet

Maximális teljesítmény:

150 LE

Maximális sebesség:

0 km / h

Maximális nyomaték:

663 Nm

Traktor saját tömege:

7480 kg

Egyedülálló, összetéveszthetetlen stílus

A Lamborghini Spark 155-215 traktorok az egyedülálló, összetéveszthetetlen stílust a mezőgazdasági traktortechnológia legmodernebb szintjével ötvözik. Egy olyan stílus, amely kiemelkedik a tömegből, és már álló helyzetben is egyértelműen jelzi, hogy a gép verhetetlen termelékenységgel rendelkezik.

A legkiválóbb termelékenység és legalacsonyabb üzemanyag-fogyasztás érdekében

Az új Spark 155-215 termékcsalád 4 és 6 hengeres (4.1 és 6.1) Deutz TCD Stage IV motorokkal rendelkezik, amelyek még az előző generációnál is gyorsabban reagálnak a gázadásra, és még nagyobb nyomatéktartalékokkal rendelkeznek, ellenben a fogyasztásuk kisebb, mint bármelyik elődjüké. Az új TCD motorsorozatot lenyűgöző teljesítménye és robusztus felépítése ideálissá teszi a rendkívül nagy igénybevételre tervezett traktorok számára. Ezek a motorok a kategóriájukban egyedülálló technológiájuk révén emelkednek ki a versenytársaik közül; felszerelték őket például az elektronikus vezérlésű Deutz DCR Common Rail üzemanyag-befecskendező rendszerrel, amely akár 1600 bar nyomást biztosít, és két befecskendező szivattyúval rendelkezik, amelyek kenése közvetlenül a motor olajköréből történik a megbízhatóság fokozása érdekében.

Sebességváltók

Csúcstechnológia és a konfigurációk páratlan választéka

Verhetetlen választék

A Spark 155-215 sorozat a sebességváltók tekintetében verhetetlen választékkal rendelkezik, és számos olyan megoldást kínál, amely a technológia és a hatékonyság szempontjából a legfejlettebb szintet képviseli. A 6 fokozatú Powershift vagy a VRT fokozatmentes sebességváltók széles választékával az új Spark termékcsalád az ideális sebességváltót biztosítja minden elképzelhető feladathoz.


Hidraulika

A Lamborghini Spark 155-215 traktorokon megtalálható hidraulika-rendszer a számos rendelhető opcióval – többek között a mechanikusan vagy elektronikusan vezérelhető elosztók választhatóságával – és a legfeljebb 10 hátsó és 4 elülső hidraulikus csatlakozóval páratlan konfigurációs lehetőségeket kínál.

Egy rendszer, amelyet úgy terveztek, hogy mindig a legjobb teljesítményt nyújtsa

A Powershift vagy RCshift sebességváltóval szerelt 155-ös, 165-ös és 175-ös modellek alapfelszereltségéhez egy 84 l/perc teljesítményű szivattyúval ellátott nyitott központú rendszer tartozik, amely opcionálisan 120 vagy 160 l/perc teljesítményű terhelésérzékelős hidraulikaszivattyúval is megtáplálható. A Powershift vagy RCshift sebességváltóval szerelt 185-ös, 205-ös és 215-ös modellek, valamint az összes VRT modell alapfelszereltségéhez egy 120 l/perc teljesítményű szivattyúval szerelt terhelésérzékelős rendszer tartozik, míg a 160 l/perc (a 155, 165, 175 és 185 VRT modellekhez 170 l/perc) teljesítményű szivattyú opcionálisan rendelhető.


TLT

Egyszerűen minden, amire valaha szüksége lehet

Annak érdekében, hogy minden munkakörülmények között a maximális termelékenységet nyújtsák, a Spark 155-215 traktorok alapfelszereltségéhez tartozik az iparágban használt négy leggyakoribb fordulatszámot (540, 540ECO, 1000 és 1000ECO) biztosító TLT, valamint egy fokozatosan kapcsolható elektrohidraulikus tengelykapcsoló, ami lehetővé teszi a munkaeszközök finom és fokozatos indítását. Mindegyik verzió rendelkezik az Auto TLT móddal, ami a hátsó függesztőmű függőleges helyzete alapján automatikusan ki-, illetve bekapcsolja a TLT hajtást.

Tengelyek és fékek

Egyedülálló biztonság

A rendszer, amely folyamatosan figyeli és állítja a felfüggesztést

Az új elülső hordozóegység, amely a gép többi részének vonalvezetésével összhangban fokozatosan elkeskenyedő formájú, akár 55°-os kormányzási szöget és hihetetlen, 120 mm-es rugóutat tesz lehetővé a hidropneumatikus felfüggesztés számára. Az elektronikus vezérléssel, nitrogénes hidroakkumulátorokkal és ± 10°-os kitéréssel büszkélkedő hidropneumatikus elsőtengely-felfüggesztési rendszer számos funkcióval rendelkezik.

Felsőfokú kényelem és egyszerűség

Az új MaxiVision fülke kiemelkedő technológiát és komfortot kínál a kategóriájában. A logikusan és ésszerűen elrendezett kezelőszervek ergonomikus elhelyezése és az összes szükséges információ egyértelmű megjelenítése jelentősen megkönnyíti ezeknek a traktoroknak a használatát, lehetővé téve ezáltal, hogy a vezető azonnal otthon érezze magát.

Technológia

A jövő már elérkezett

A Lamborghini Spark 155-215 traktorok által kínált, kategóriájukban kiemelkedő automatizálási szintet még magasabbra lehet emelni az olyan opciókkal, mint például a ± 2 cm pontossággal elérhető Agrosky automatikus sorvezető rendszer.